قول قهرمانی نداده‌ام، فقط از مظلومی سهمیه آسیا می‌خواهم / فتح‌ا...زاده: فردوسی‌پور توقع داشت محمدی م
نوشته شده توسط : alireza

سرپرست باشگاه استقلال روز گذشته با چند خبرگزاری مختلف صحبت كرد كه چكیده‌ای از مباحث مختلف مطرح شده در آن چند گفت‌وگو را در قالب این مصاحبه از نظر می‌گذرانید. البته او در مورد مشكلاتش با فردوسی‌پور و تلویزیون همچنان حرف دارد و به احتمال زیاد به‌زودی جلسه‌ای با مدیران شبكه سوم سیما برگزار خواهد كرد.
از صدرنشینی 24 ساعته استقلال شروع کنیم. چی شد که به این زودی پایین آمدید؟
تعارف بگیر نگیر دارد. ما یک بار صدر جدول را به ذوب آهن تعارف کردیم و آنها گرفتند. مطمئن باشید دیگر صدر جدول را به این راحتی تعارف نمی‌کنیم. این دفعه اگر برویم صدر جدول پایین بیا نیستیم.
یک سوال تکراری. چرا منتقدان نتایج استقلال را به اشتباهات داوری ربط می‌دهند؟
ببینید خودشان هم فهمیدند که استقلال هم خوب بازی می‌کند و هم در کنار خوب بازی کردن نتیجه می‌گیرد و تیم قدرتمندی است چون در زمین نمی‌توانند حریف استقلال شوند برای ما مشکل درست می‌کنند اما ما به این حرف‌ها توجهی نداریم و چنان که در بازی‌های قبل قدرت خود را نشان دادیم در ادامه لیگ هم ثابت می‌کنیم که براساس توانایی بازیکنان این نتایج خوب را گرفتیم.
پس شما به عنوان مدیرعامل استقلال قبول ندارید که داوری‌ها به نفع استقلال بوده است؟
تا به حال ما 13 بازی انجام دادیم. حالا یک بازی هم برفرض بگوییم که آنها درست می‌گویند و ما با داوری نتیجه گرفتیم. مگر در بازی‌هایی که داوران به قول منتقدان به نفع ما گرفتند، به ضرر ما سوتی زده نشده است؟ مگر پنالتی‌های ما را گرفتند؟ اعتراضی هم نکردیم. بی خودی برای ما خطا گرفتند. بی خودی گل گرفتند. این مسائل و اشتباهات در فوتبال است و ممکن است برای هرتیمی اتفاق بیفتد اما یک سوال دارم. بازی‌های دیگر را چطور بردیم و نتیجه گرفتیم؟
البته بازی با راه آهن دیگر حرف و حدیثی پیش نیامد چون گل استقلال از راه دور به ثمر رسید.
اشاره خوبی داشتید. در همین بازی آخر تیمی را که 5 هفته پشت سر هم همه تیم‌ها را زده بود، شکست دادیم. شكر خدا از راه دور هم گل زدیم که نگویند با داوری بوده است. این حرف‌ها کار آدم‌های ضعیفی است که اخلاق جوانمردی را زیر پا می‌گذارند ولی هواداران استقلال و آنهایی که فوتبالی‌اند می‌دانند که موضوع چه چیزی است.
حالا برای این که آرامش تیم به هم نریزد چه راهکاری دارید؟
سعی می‌کنیم که به حاشیه نرویم و نشان دهیم که با توان بازیکنان، تیم‌های حریف را می‌بریم. کما این که قبلا هم اعلام کردم عنایت اختیار دارد داورها را با هماهنگی مدیران عامل باشگاه هایی که با آنها بازی داریم، انتخاب کند و هرکسی که آنها بگویند را بگذارند.
مثل اینکه به بازیکنان گفته‌اید از راه دور به تیم‌ها گل بزنند تا سوء تفاهمی پیش نیاید؟
نه ما از نزدیک هم می‌زنیم اما گفتیم داورها را خود آقایان انتخاب کنند تا مسئله ساز نشود.
استقلال 11 هفته است که باختی نداشته است. آیا نیم فصل اول این روند شکست ناپذیری حفظ می‌شود؟
بله ما ان‌شاءا... از نیم فصل دوم بهتر از این هم می‌شویم. در ابتدای فصل مشکلاتی داشتیم و فرصت هم نبود تیم را جمع و جور کنیم. در نیم فصل دوم این زمان وجود دارد و به مراتب بهتر می‌شویم.
حالا قول قهرمانی استقلال را می‌دهید؟
هیچ وقت قول قهرمانی ندادم. به سرمربی هم گفتم سهمیه آسیا را بگیرد. هنوز هم سر حرف خود هستم. ان‌شاءا... سال آینده قهرمانی آسیا.
آیا بازی کردن طالب‌لو به سفارش شما بود؟ چون بعد از ملاقاتی که با او داشتید، برای استقلال بازی کرد.
قضیه طالب لو هم در راستای همان ابراز همدردی بعضی از مجریان است که در رابطه با حاشیه سازی برای استقلال صورت می‌گیرد. شما دیدید وقتی طالب لو ناراحت بود به پیشنهاد مظلومی با من صحبت کرد. در آن جلسه پورحیدری هم حضور داشت. من خیلی به شدت با طالب لو برخورد کردم. خودش هم می‌داند. طالبلو خیلی جوان با معرفت و با مرامی است. به او گفتم اگر تا 5 هفته دیگر هم تو را بازی بدهند می‌گویم نگذارند چون تو این کار را کردی ولی...
ولی چی؟
ولی فردای آن روز دست محمدی آسیب دید. فردوسی پور انتظار دارد بازیکنی که مصدوم است را داخل دروازه بگذاریم که گل بخورد. نه آقا بازیکنان خوبی را می‌گذاریم که برای ما بتوانند خوب بازی کنند.
چرا رابطه شما با فردوسی پور خوب نیست؟
رابطه‌ام با فردوسی‌پور خیلی خوب است ولی ظاهرا فردوسی‌پور دوست ندارد استقلال موفق باشد. گزارش‌های او غیر منطقی است. وقتی پورحیدری در آن جلسه حضور دارد و طالب‌لو با درخواست مظلومی به مدیریت سپرده شده، نباید این صحبت‌ها را مجری در این سطح مطرح کند. این صحبت‌ها برای مجلات زرد است که می‌نویسند. تلویزیون زرد که نداریم.
ظاهرا از نتایج تیم‌تان در هفته‌های اخیر راضی هستید؟
اول از همه چیز باید بگویم كه باید حمایت ویژه‌ای از آقای مظلومی داشته باشم چون می‌بینم كه عده‌ای از موفقیت ایشان رنج می‌برند و هر روز با سؤال‌های واهی می‌خواهند جایگاه خود را تثبیت كنند. من روز گذشته مصاحبه‌ای با یكی از خبرگزاری‌ها انجام دادم كه همه آن مصاحبه را استفاده كردند اما هیچ كس از این تیتر استفاده نكرد كه "برای فصل بعد به دنبال مربی هستم." باید در این خصوص توضیحی بدهم. هنگامی كه در ابتدای فصل با آقای مظلومی قصد قرارداد بستن داشتم ایشان گفت كه من یك ساله می‌بندم اما خودم گفتم كه قراردادت را با استقلال دو ساله امضا كن. هواداران هم بدانند كه قرارداد من با آقای مظلومی دو ساله است و فكر می‌كنم عده‌ای كه می‌بینند استقلال در حال موفقیت است، این مسائل را بیان می‌كنند. پرویز مظلومی خدمات زیادی به استقلال كرده و امیدوارم بتوانیم از خدمات ایشان همچنان بهره ببریم. خوشبختانه به نسبت آن چیزی كه ما هدف‌گذاری كردیم جلوتر هستیم و برنامه داشتیم تا نیم فصل بتوانیم رده سوم را بگیریم كه خوشبختانه تا امروز موفق عمل كردیم و حتی جلوتر هم رفته‌ایم.
پس اینكه گفته شده برای فصل بعد استقلال به دنبال مربی هستید، كذب است؟
خبرنگاری از من سؤال كرد كه اگر در مورد قطبی این حرف‌ها را زده‌اید حاضرید در مورد مظلومی هم بگویید كه سال آینده به دنبال مربی هستید؟ من هم جواب دادم واقعا مشكلی نمی‌بینم چون در ابتدای فصل با ایشان قرارداد دو ساله بستم اما برای سال سوم ایرادی ندارد كه اگر با استقلال قهرمان نشد، ایشان را تعویض كنم. باز هم تاكید می‌كنم كه برای سال سوم چنین حرفی را زدم. چون وقتی با یك مربی قرارداد دو ساله امضا كردم چه طور می‌توانم برای فصل بعد دنبال یك مربی دیگر باشم. فكر می‌كنم از صحبت‌های من برداشت بدی شده است.
آقای فتح‌ا...‌زاده این اسامی كه در روزنامه‌ها در خصوص اعضای هیات مدیره استقلال مطرح شده، صحت دارد؟
خدا را شاهد می‌گیرم من از هیچ گونه لیستی باخبر نیستم چون شبهه ایجاد می‌شود. یك بار گفتم فلانی شاید عضو هیات مدیره باشد همین حرف‌ها باعث شد بگویند آن شخص می‌‌خواهد مثلا 500 میلیون به باشگاه كمك كند. یعنی حرف نزده، نتیجه گرفتند. متاسفانه دیوار حاشا بلند است و به خاطر این موضوع از آقای سعیدلو خواهش كردم كه در مورد اعضای هیات مدیره از من هیچ نظری نخواهد. ایشان هر كسی را كه صلاح بدانند جزو هیات مدیره ما خواهند بود و من احترام می‌گذارم.
فكر می‌كنید تا كی اعضای هیات مدیره معرفی شوند؟
كارها پیش رفته است و احتمالا ظرف مدت زمانی كوتاهی این مسئله حل خواهد شد





:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 566
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 14 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: